איתור נזילה בצנרת

איתור נזילה בצנרת

לא פעם, עקב עבודות איטום לקויות, או עקב התקנת צנרת לא איכותית במיוחד מתעוררות בעיות של נזילה בצנרת הביתית, דבר אשר יכול לגרום לבעיות של כתמים על הקירות, לחץ מים לא תקין, צריכת מים גבוהה מהרגיל וכדומה. התקנת צנרת אינסטלציה שאינה מבוצעת באופן מקצועי והרמטי, יכולה להיות גם אחת מהסיבות העיקריות לנזילה בצנרת. לשם איתור מקור הבעיה, צריך לקרוא לבעלי מקצוע מיומנים ומנוסים, אשר ברשותם כל הכלים לאיתור מקור הנזילה בצנרת וטיפול בבעיה, ויבצעו איתור נזילה בצנרת.

 

מה עושים במצב כזה, שמצריך איתור נזילה בצנרת?

קודם כל ומעל הכול כשיש בעיה של נזילה בצנרת הביתית, היא בדרך כלל נזילה שלא רואים אותה על רצפת השירותים, וזאת מכיוון שזוהי נזילה פנימית, בשל כך כי צינורות המים ממוקמים בתוך הקירות. את בעיית הנזילות בצנרת מגלים רק כאשר מופיעים כתמים על קירות הבית וזה הזמן לבצע איתור נזילה בצנרת.

מה המצבים שבעטיים חייבים לזמן איתור נזילה בצנרת?

ברגע שזה קורה, חשוב לטפל בבעיה בבהילות המרבית, ולהזעיק שירותי איתור נזילה בצנרת,  וזאת מכמה סיבות :

  • הרטיבות שנגרמת מהנזילה עלולה להגיע למצב של עובש ופטרייה. דבר שעלול לגרום לבעיות נשימתיות.
  • הנזילה עלולה להגיע לחוטי חשמל, אשר גם הם פרושים בקירות הבית, דבר שבוודאות יכול לגרום לקצרים ובעיות חשמל.
  • הכתמים שנוצרים בעקבות נזילות בצנרת בהחלט יכולים להיות מכוערים ולא נעימים לעין.

חשיבות הפנייה לחברה מנוסה לשם איתור נזילה בצנרת

לכן, חשוב מאד לפנות למומחים בעלי כל הכלים עבור איתור נזילה בצנרת, ואנו לא מדברים על אינסטלטור, גם אם הוא האינסטלטור הכי טוב בעולם, אלא על חברה בעלת שם וניסיון. יש חברות אשר מתמחות בתחום הזה, על ידי מצלמות טרמיות, אשר מבחינות בין קור לחום באזורי הצנרת הפנימית בקירות. כאשר המצלמה הטרמית מזהה מיקום הנזילה, בצבע במצלמה הטרמית נצבע בצבע קר יותר, וכאן נוצר מצב של איתור הנזילה במיקומה המדויק. ברגע שמתגלה המיקום, ניתן לגשת לפתרון הבעיה בקלות, מבלי לשבור את כל קירות הבית בחיפוש אחר מיקום הנזילה.

לסיכום,

כיום, הרבה יותר קל מבחינת מכשור וטכנולוגיה מתקדמת אשר עוזרים באיתור נזילה בצנרת, כתוצאה מכך נחסכות כמעט תמיד עלויות התיקון, נחסכים כאבי ראש ונחסך כל כך הרבה בלגן כשיודעים בדיוק היכן נמצאת הבעיה.